Курс $ на 28.06.2017 USD/UAH = 24.0000
Історія

ПОЧАТОК ІСТОРІЇ ОДНОГО З НАЙБІЛЬШИХ АВТОМОБІЛЕВИРОБНИКІВ

5 січня 1924 року Уолтер П. Крайслер демонструє свій перший автомобіль в Нью-Йорку. Автомобіль здивував багатьох численними нововведеннями, преса охрестили “Chrysler Six” абсолютною сенсацією.

Через короткий час Клайслер засновує компанію з виробництва потужних автомобілів. Уолтер П. Крайслер має особливе чуття до інноваційних методів виробництва та розподілу витрат, що дозволяло йому створювати надсучасні та високотехнічні автомобілі, вартість яких була незначною. Всього за чотири роки після заснування компанії “Chrysler” ввійшов до складу “великої трійки ”, трьох найбільших американських автомобілевиробників.

Автомобілі зі сріблястими крилами на капоті відрізнялися проміж маси автомобілів своїм вражаючим дизайном. Це прагнення бути оригінальним відображувалося не лише в автомобілях: в 1929-1930 рр. компанія “Chrysler” побудувала одну з найвеличніших будівель нашого часу - “Chrysler Building” в м. Манхеттен.

1908 рік: ПЕРШЕ АВТО УОЛТЕРА П. КРАЙСЛЕРА

Історія створення компанії бере початок не в майстерні, а на американській залізниці. Саме там працював Уолтер П. Крайслер, коли він на початку 20-го століття купив свій першій автомобіль. Близько 25 разів він, досвідчений інженер, розбирав автомобіль, щоб краще зрозуміти технології. Цей ентузіазм став відправною точкою безпрецедентною кар’єри, яка запам’яталася на століття. За короткий час Уолтер П. Крайслер здійснить свою найзаповітнішу мрію: він створить автомобіль, який назве своїм ім’ям.

1924 рік: CHRYSLER SIX

1924 рік. В фойє нью-йоркського готелю “Commodore” представлений перший автомобіль Chrysler - Chrysler Six.

Це визначальний момент в житті Уолтера П. Крайслера, який він згадуватиме з величезною гордістю. Вперше він виносив на широкий загал результат своїх знань та свого таланту.

Ця неймовірна історія успіху полягає в наступному: Уолтер П. Крайслер мав намір виставити свій автомобіль на нью-йоркському автосалоні в 1924 році. Але організатори відмовили йому на підставі того, що автомобіль ще не був у виробництві.

Крайслер все ж знаходить ідеальне рішення представити громадськості свій автомобіль: він одразу виставляє “Chrysler Six” в фойє готелю “Commodore”, де кожного дня буває багато інвесторів та журналістів. ЗМІ називають цей автомобіль сенсацією.

Цей перший автомобіль Крайслера, “Chrysler Six” від 1924 року, вирізнявся низькою нововведень, наприклад, гідравлічними гальмами на чотири колеса та першим недорогим, але потужним двигуном. “Chrysler Six” був першим автомобілем в своєму класі з такими технічними новинками циркуляційна система подачі мастила та масляний фільтр двигуна, окрім цього приладова панель підсвічувалася зсередини та на панелі знаходився датчик температури. В тому ж році було продано 32 000 автомобілів.

1925 рік: КОРПОРАЦІЯ “CHRYSLER”

Після стрімкого початку кар’єри спочатку в “Buick”, згодом в “General Motors” та в реорганізованих компаніях “Willys-Overland Co” та “Maxwell Motor Company” Уолтер П. Крайслер заснував власну компанію, щоб виробляти автомобілі під власним ім’ям.

6 Червня 1925 року марка “Maxwell” офіційно перейменовується в корпорацію “Chrysler”. Молода компанія швидко розвивається: лише в США наприкінці року нараховувалося 3800 дилера, прибутки компанії в 1926 році були вражаючими - понад 17,4 мільйонів доларів.

1927 рік: КАБРІОЛЕТ “IMPERIAL 80”

Корпорація “Chrysler” швидко розширюється, зокрема завдяки успіху, який мав автомобіль з 6-циліндровим двигуном. Флагманом на довгі роки став випущений в січні 1926 року “Imperial 80” потужністю в 112 кінських з потужним 6-цилиндровим рядним двигуном. “Imperial 80” був не лише першим кабріолетом марки “Chrysler”, він також став першим автомобілем “Chrysler”, який мав кольорову рекламу.

1928 рік: ЗЛИТТЯ З “DODGE“

Внаслідок обміну акцій Chrysler зливається з підприємством “Dodge Brothers Inc.”, яке в п’ять разів більше за корпорацію „Chrysler“. З’являються марки “Plymouth“ та „DeSoto“. Через кілька років після заснування корпорацію “Chrysler“ відносять до “великої трійки”, трьох найбільших виробників автомобілів в США.

ПЕРШОПРОХІДЦІ В ДИЗАЙНІ ТА ТЕХНІЧНИХ УДОСКОНАЛЕННЯХ

Компанія “Chrysler” втілила багато ідей: це була перша компанія, яка випробувала автомобіль в аеродинамічній трубі, автомобіль з автоматичною коробкою передач, гальма з підсилювачем приводу та незалежною підвіскою з гвинтовою ресорою. Компанія “Chrysler” ніколи не приховувала пристрасті до незвичайного дизайну та передових технологій. Більшість технічних удосконалень згодом стали стандартами автомобільної промисловості.

1931 рік: ПЛАВУЧА СИЛА

Спираючись на “плаваючу силу” корпорація “Chrysler” розробила систему, яка завдяки виготовленої лише з гуми частини відокремлювала двигун від шасі, також були розроблені пружні з’єднання для зміщення центру ваги двигуна. Внаслідок цього отримано збалансований двигун та зменшена вібрація. Ця передова технологія в деяких варіаціях згодом стала еталоном автомобілебудування.

1934 рік: АЕРОДИНАМІКА

Компанія “Chrysler” була першою компанією, яка в 1934 році випустила автомобіль, який повністю був створений в аеродинамічній трубі. Аеродинамічний кузов автомобілю та його технічні удосконалення, наприклад, автоматична КП набагато випередили свій час.

Довгий, обтікаючий аеродинамічний стабілізатор конічної форми дозволив встановити заднє пасажирське сидіння над задньою віссю, зробити все відповідно до традиції, яка ще походить з часів, коли їздили карети, запряжені кіньми. Для цього дещо вперед змістили двигун, щоб трішки вперед посунути заднє сидіння. Внаслідок цього не лише були створені більш комфортні умови для пасажирів, але ще з’явилась можливість зробити багажник. В свою чергу поява багажника покращила розподіл навантаження та якості керування авто.

1941 рік: THUNDERBOLT

Після того, як в 1939 році компанія “Chrysler” була першою компанією, яка виготовила електромобіль з відкидним дахом, в 1941 році компанія розробила та випустила вражаючий та авангардний концепт-кар “Thunderbolt”: було використано інноваційну конструкцію з алюмінію. Це був перший автомобіль з жорстким відкидним дахом.

1945 рік: TOWN & COUNTRY

До легендарних автомобілів “Chrysler” належить автомобіль “Town & Country“, випущений після війни, в модному тоді стилі “під дерево” з помітними вставками з дерева по бокам та ззаду. Ця модель випускалася до 1948 року, завдяки своєї елегантності та ексклюзивності вона полюбилася зіркам Голівуду.

1947 рік: “ПРЕКРАСНИЙ CHRYSLER”

Наблизилися 50-ті роки, коли покупцям був представлений автомобіль з оновленим дизайном. “Прекрасний Chrysler” - таким був рекламний слоган компанії з 1947 року. Була запущена рекламна компанія, на посаду відповідального за візуальну презентацію елегантних ліній та розкішний салон модельного ряду “Chrysler” призначений модельєр Фредерік Зібель.

ЕРА АЕРОДИНАМІЧНОГО СТАБІЛІЗАТОРА

Економіка стрімко розвивається, майже у всіх галузях є попит на потужність. Розвиток автомобілебудування також мав позитивну динаміку. Швидкі автомобілі з аеродинамічним стабілізатором, які з’явилися в 50-ті роки, змусили по новому поглянути на життя - вони з’явилися у всіх модельних рядах концерну. Застосовано багато технічних інновацій: круїз-контроль, перша повністю автоматична КП, електронна система вприскування палива, пневматична підвіска заднього мосту та легендарний V-подібний двигун HEMI. З 1950 року “Chrysler” вводить стекла, які автоматично опускаються та піднімаються, з 1951 року - рульовий механізм з підсилювачем. Ці новинки набагато випередили свій час.

1951 рік: РУЛЬОВИЙ МЕХАНІЗМ З ПІДСИЛЮВАЧЕМ

В 1951 році компанія “Chrysler” першою серед автомобілебудівників в світі, який випустив автомобіль з рульовим механізмом з підсилювачем. Завдяки “гідравлічному ковзанню” керування авто було полегшено на 80%. Трішки пізніше в тому ж 1951 році компанія “Chrysler” першою розробить та випустить дискові гальма, вперше ця новинка з’явиться в моделях “Crown Imperial”.

1951 рік: V-ПОДІБНИЙ 8-ЦИЛИНДРОВИЙ ДВИГУН HEMI

Інженери “Chrysler” розробили звісний V-подібний 8-цилиндровий двигун HEMI з напівсферичними (напівкруглими) камерами згоряння. Він змінив вже застарілий рядний 8-цилиндровий двигун. З цього починається ера двигунів “Chrysler”, вражаюча сила яких буде захоплювати шанувальників швидкості протягом багатьох років. В перегонах, які проходили в Мексиці в 1954 році, автомобілі з V-подібними 8-цилиндровими двигунами зайняли перше, друге, трете, четверте, шосте та дев’яте місця.

1955 рік: “C-300” З ДВИГУНОМ HEMI

В 1955 році компанія “Chrysler” випустив “C-300” потужністю в 300 кінських сил, який в той час був найпотужнішим седаном в світі. Купе викликав не лише фурор на вулицях, ці автомобілі довели свої якості в перегонах та на трасах NASCAR. В 1955 році “C-300” виграв 20 гонок з 40.

Організатори NASCAR дійшли висновку, що “C-300” має перевагу завдяки надпотужному двигуну Hemi, тому вони виключили цей автомобіль з подальших перегонів. Але саме така реклама принесла “C-300” популярність, тому 1956 рік відзначився неймовірними продажами подібних “суперавтомобілів”.

Модельний ряд так званого “Letter Cars” сьогодні подовжується в “300M”. Всі моделі “Letter Cars” вирізняються великою потужністю.

1957 рік: DART

Свою модель “Dart” сама компанія “Chrysler” назвала “гідролітаком на колесах”. Ця модель вирізнялася проміж інших моделей “Chrysler” надпотужним аеродинамічним стабілізатором. Ці стабілізатори виконували не лише функцію прикраси, як у інших автомобілевиробників, напроти, вони покращували аеродинамічні якості: завдяки такої аеродинаміці швидкість автомобіля сягала 200 миль на годину.

Разом з цим “Chrysler” вводить торсіонну підвіску, це покращило аеродинамічні якості автомобіля. Апогей прийшовся на 1961 рік, коли був розроблений характерний для ери “музичних автоматів” стайлинг аеродинамічного стабілізатора.

1958 рік: КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ

Наприкінці 50-х “Chrysler” першим з автовиробників в світі винайде та випустить пристрій автоматичного контролю за швидкістю - круїз-контроль є технічною інновацією, що забезпечує комфорт при керуванні авто та досі використовується в цілому світі.

1958 рік: ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЛАКУВАННЯ

В 1958 році “Chrysler” здивував всіх широкою палітрою кольорів. Палітра складалася з 56 кольорів, окрім того ще компанія пропонувала 173 двоколірних зразки лакування.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь в 60-ті роки цілком присвячувала себе “революції ”, корпорація “Chrysler” не відходить від своєї мети - застосування інновацій. Тому компанія починає реорганізацію дизайну своїх автомобілів. Реакція на нововведення ретельно перевіряється.

Окрім того, корпорація “Chrysler” ставить перші експерименти з газотурбінними двигунами. В 1973 році з літакобудування запозичена система запалювання з електронним керуванням.

Корпорація “Chrysler” навіть доклалася до підкорення космосу: в 1968 році відбувся перший політ космічного корабля “Аполлон”, який приводила в дію ракета Saturn 1B, до розробки якої доклалися інженери корпорації “Chrysler”.

1954 рік: ТУРБІННИЙ ПРОТОТИП

“Chrysler” випустив автомобіль з турбінним приводом. Технологія, яка протягом багатьох років зберігатиме перші позиції на ринку. В якості випробовування прототип проїхав від Нью-Йорка до Лос-Анджелесу. До 1963 року проводилися експерименти з сімома різними автомобілями.

1961 рік: TURBOFLITE

Концепт-кар “Turboflite” представлений загальній громадськості в 1961 року на деяких великих автосалонів. Дещо футуристичний та радикальний дизайн, ймовірно, був дещо дивним, двигун третього покоління.

Його нетрадиційний екстер’єр включає кругове лобове скло, прозорий дах з інтегрованим заднім склом, яке нахиляється назад. Дах автомобіля з переднім та бічним склом автоматично піднімається завдяки гідравліці, таким самим чином відчиняються двері. освітлення салону є приємним та непрямим. З під передніх крил виглядають колеса з білими смужками. Особливу увагу привертає крилатий спойлер в задній частині кузову.

1968 рік: ПІДКОРЕННЯ КОСМОСУ

В епоху підкорення космосу, до 70-х років, корпорація “Chrysler” приймала активну участь в розробці приводів для ракет. Перший політ “Аполлона” в 1968 році відбувся завдяки ракеті Saturn-1B, до розробки якої доклали зусилля інженери “Chrysler”. В 1975 році ракета Saturn-1B також слугувала в якості вантажного космічного корабля для космічної лабораторії NASA.

“Chrysler” також прийняв участь в розробці космічного корабля “Аполлоні”, на якому американці разом з громадянами СРСР в 1975 році полетіли в космос. Хоча це був спільний американсько-російський проект, “Аполлон” запустили сааме завдяки ракеті Saturn-1B, та росіяни нарешті мали змогу вийти на навколоземну орбіту.

1973 рік: ЕЛЕКТРОННЕ ЗАПАЛЮВАННЯ

У відповідь на постійно зростаючі ціни на бензин та стандарти про токсичність ВГ, які дедалі ставали суворіше, в 70-х роках компанія “Chrysler” розпочала розробку технології, яка на той час використовувалася виключно в літакобудуванні: система запалювання з електронним управлінням. “Chrysler” був першим серед виробників авто в США, який застосував цю технологію, та першою компанією в світі, яка застосувала технологію з літакобудування до автомобілів.

ШЛЯХ В МАЙБУТНЄ

В зв’язку із зростанням цін на пальне, прийняття більш суворих стандартів токсичності ВГ та у відповідь на нафтову кризу все нові автомобілі “Chrysler” стають легкими, компактними та економічними.

Безпрецедентні бонусні програми та гарантійне обслуговування зміцнюють довіру покупців та швидко виводять корпорацію “Chrysler” з кризи 70-х років.

В 1983 році випущений мінівен “Voyager”, разом з ним з’являється новий сегмент автомобільного ринку.

1978 рік: ПЕРЕВОРОТ

“Чистку” серед працівників концерну в листопаді 1978 року розпочав Лі А. Якокка, новий голова корпорації “Chrysler”. Положення компанії було плачевним: мілійоні збитки загрожували компанії банкрутством.

Звісно, Якокка не зміг протягом декількох місяців вивести компанію, яка в минулому займала перші позиції, з кризи. Тому що слід було зробити ще деякі витрати. Але врешті-решт чорна смуга закінчилася: в 1979 році Якокка представляє радикальний концепт щодо фінансового одужання концерну.

Уряд США під керівництвом Джимма Картера в 1980 році підтримав курс Якокка, для одужання економіки взяті мільярдні кредити. Якокка, незважаючи на кризу, приступив до розробки нових моделей, на що було витрачено приблизно 6,6 мільярдів доларів. Споживачі цінують відкритість Якокка та добре приймають нові моделі “Chrysler”.

1981 рік: СТРАТЕГІЯ ПЛАТФОРМИ

В 1981 році “Chrysler” представляє новий компактний K-кар з платформою, почавши епоху розвитку платформ: на одній платформі реалізувались різні концепти автомобілів, тому в мінімальний проміжок часу створювалися різноманітні та індивідуальні автомобілі. Першим концепт-каром у своєму класі став K-кар з круїз-контролем та бортовим комп’ютером.

Деякі з недорогих, добре обладнаних та економних К-карів мали навіть турбонаддув та електронну систему вприскування пального.

Таким чином “Chrysler” випустив економний та сучасний автомобіль, який відповідав новим стандартам. Довіра покупців підкріплювалася політикою гарантійного обслуговування та бонусною програмою, що досі не застосовувалося в галузі, наприклад, право повернути товар протягом 30 днів. Таким чином, кризу було подолано.

1981 рік: LE BARON

В 1981 році “Chrysler” знову переживає великий підйом, можна суттєво збільшити продаж та частку підкорення ринку. “Le Baron” - це перший кабріолет за дванадцять років на ринку.

Модель базується на новій платформі K-кара та викликає справжнє захоплення серед любителів свіжого повітря, на зовнішній панелі навіть є візерунок з дерева як в моделі “Town & Country“.

1983 рік: СТВОРЕННЯ МІНІВЕНУ

Завдяки колосальному чуттю відбувається відродження концерну “Chrysler”, що допомагає зміцнити позиції концерну. Зроблено крок вперед: створенний мінівен “Voyager”.

Це народження нового покоління автомобілів, тому що “Voyager” це не лише нова модель. Це просторий легковий автомобіль, в якому поєдналися комфорт легкового автомобіля та просторість мікроавтобусу, він цілком відповідає духу часу. З цією моделлю “Chrysler” зайняв перспективний сегмент ринку та отримав велику перевагу над конкурентами. На сьогодні продано майже десять мільйонів мінівенів у всьому світі.

ТВОРЧІСТЬ ТА ОНОВЛЕННЯ

З 90-х років під ім’ям “Chrysler” випущений ряд вражаючих концепт-карів. Але на цьому компанія не зупинилася. Більшість концепт-карів виходять в серійне виробництво. “Viper”, “PT Cruiser” та “Chrysler Crossfire” - це лише кілька прикладів.

Фахівці, гнучкі технології виробництва, привабливі модельні ряди та новаторські ідеї дизайну зробили корпорацію “Chrysler” високорентабельною. 1993, 1994 та 1996 роки є рекордними. Постійно з’являлися нові моделі, асортимент був широким.

1992 рік: ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР “CHRYSLER”

Будівництвом технічного центру “Chrysler” (ТЦК) в Оберн-Хілл, штат Мічиган корпорація “Chrysler” демонструє свою технічну компетентність. На площі в 400.000 квадратних метрів корпорація створила не лише робочі місця для понад 7000 висококваліфікованих фахівців, але й надала можливості розробити надійні, безпечні для екології та якісні моделі майбутніх автомобілів.

Відділ розробки та дизайну “Chrysler” є на цей час більш мотивованим та творчим, ніж раніше. Завдяки ідеям та чуттю до тенденцій “Chrysler”добре підготувався до нового тисячоліття.

1998 рік: 300M

Через тридцять років “Chrysler” випускає “300M” - спадкоємця “Letter Car”, серії 1955-1965 рр. В моделі “300M” компанія “Chrysler” втілює філософію та технології, які притаманні для моделей того часу, але які відрізняються сучасною потужністю, що має велике значення для цього класу автомобілів. В його виразному дизайні відображений дух “Chrysler”, тому що в кожному елементі є щось надзвичайне.

1998 рік: ЗЛИТТЯ З DAIMLER-BENZ

Віхою в історії компанії стало злиття “Chrysler” з “Daimler-Benz AG” в “DaimlerChrysler AG”. Два найбільших автовиробники в світі об’єднали свої сили. Якість, безпека та рентабельність моделей “Chrysler” поліпшені сучасними технологіями “DaimlerChrysler”.

БУТИ ДАЛЕКОГЛЯДНИМ В БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС

Творчість, сміливість та купа ідей - лише це має значення та є гарантією для “Chrysler”, що його автомобілі є унікальними. Це автомобілі з сучасними технологіями, які встановлюють нові стандарти. Інновації завжди знаходять відгук. За вісім років ми досягли багато. Але це лише початок. Подивіться з нами в майбутнє. На автомобілі, які не є звичайними. Так само, як люди, які ними керують. “Chrysler” - це автомобілі з характером.

1999 рік: 300M - АВТОМОБІЛЬ РОКУ

В 1999 році “Chrysler” відзначає своє 75-річчя. 75 років, протягом яких “Chrysler” суттєву впливав на розвиток автомобілебудування. Досягнення “Chrysler” було відмічено на початок ювілейного, 1999 року: в січні журнал “Motor Trend” визнав “300M ” автомобілем року.

2000 рік: PT CRUISER

Жодна з моделей “Chrysler” не відображує філософію марки таким чином як “PT Cruiser”. Серійне виробництво концепт-кар 1998 року розпочалося в 2000 році. Це був найбільш захоплюючий автомобіль того часу. Його салон підкорював ретельно продуманими варіантами. Окрім того, в “PT Cruiser” застосовані найсучасніші технології з розробки дизельного двигуна “DaimlerChrysler”.

2001 рік: VOYAGER / GRAND VOYAGER

В 2001 році “Chrysler” представляє четверте покоління “Voyager” та “Grand Voyager”, які мають безліч комфортних деталей та новий 2,5-літровий дизельний двигун (2,5 CRD).

2001 рік: SEBRING / кабріолет SEBRING

В 2001 році “Chrysler” випустив в Німеччині дві нових моделі середнього класу - “Sebring” та кабріолет “Sebring” кабріолет з довершеним дизайном, максимальним комфортом від керування та сучасними технологіями. Обидва автомобілі вражають своїм унікальним характером. Після оновлення передньої частини навесні 2003 року характерний дизайн став більш динамічним.

2003 рік: CROSSFIRE

Восени 2003 року концепція “Chrysler” випустив концепт-кар “Crossfire”. Автомобілям, які носили ім’я “Chrysler” завжди був притаманний особливий дух. Дух чогось надзвичайного. Технічно та візуально ці автомобілі зазвичай випереджали свій час. Але жоден з автомобілів не був таким вражаючим як новий “Crossfire”, ще жоден з автомобілів “Chrysler” так точно не відображував характер компанії. Поєднання експресивного дизайну “Chrysler” та інноваційні технології “DaimlerChrysler” були настільки досконалими, що компанія впевнилися в тому, що вона рухається вірним шляхом. Завдяки таким особливостям “Crossfire” отримує особливе місце в історії марки та разом з цим представляє майбутнє “Chrysler”.

2004 рік: CROSSFIRE ROADSTER

Менш ніж за рік після випуску купе “Crossfire” восени 2003 року, в травні 2004 року для бізнесменів Німеччини був випущений родстер “Crossfire” в травні 2004 року. Дизайнери розробили родстер з довгим капотом та характерно круглою задньою частиною кузову, який викликав лише захоплення.

В технічному плані родстер є родичем купе. Цей зв’язок виражається в експресивному дизайні дизайну “Chrysler”, у впевненості, що компанія їде вірним шляхом, та в інноваційних технологіях “DaimlerChrysler”.

Першокласні характеристики керування сучасних, спортивних та елегантних родстерів гарантують максимальне задоволення від керування.

2004 рік: КАБРІОЛЕТ “PT CRUISER”

Кабріолет “PT Cruiser” є ще одним концепт-каром, який компанія запустила в серійне виробництво. В 2004 році кабріолет “PT Cruiser” буд модифікований, на ринку з’являється захоплюючий “PT Cruiser” з відкидним дахом, двома дверима та чотирма місцями.

Вітрове скло, яке розташовано дещо нижче, нова форма задніх крил та оновлена задня частини “PT Cruiser” є відображенням нового характеру “Chrysler”. Це не лише задоволення від керування для водія, кабріолет “PT Cruiser” пропонує комфорт для чотирьох осіб.

2004 рік: 300C / 300C TOURING

У влітку 2004 року компанія “Chrysler” запускає в серійне виробництво “300C”, автомобіль, який вражає своїм ексклюзивним та інноваційним дизайном, чому приділялася особлива увага. Довгий капот, коротка кришка багажника та драматичний профіль з потужними 18-дюймовими колесами придають “300C” приголомшливого екстер’єру. Повністю оновлений кузов з оновленим заднім приводом є своєрідним поверненням до класичних пропорцій.

Інновації та традиції чудово поєднуються: майже після 50 років відомий двигун HEMI відзначає своє блискуче повернення - в “300C”. Технічний, ретельно обдуманий новий V-подібний 8-цилиндровий двигун, 5,7 л, є сучасним, стабільним та рентабельним високопотужним двигуном.

Наприкінці осені 2004 року “300C Touring” з’являється на німецькому ринку та в поєднанні з привабливими пропорціями автомобіля з кузовом-універсал, виразним дизайном “Chrysler” він ще демонструє виняткову потужність та тривале збереження заряду акумулятора. Кульмінацією “300C Touring” є додатковий повний привід на чотири колеса AWD (на всі чотири колеса - All Wheel Drive).

2004 рік: GRAND VOYAGER, STOW’N GO

“Grand Voyager” – це автомобіль п’ятого покоління, який з усіх відомих переваг відрізняється низькою нововведень. До цього відносять: потужні та надійні дизельні двигуни, 2,8 л, автоматична КП, ще більш привабливий дизайн кузова, широкий діапазон першокласного оснащення та значно поліпшений захист пасажирів. З 2004 року застосовані системи “Stow’n Go” та зберігання вантажу, які лише збільшують перелік переваг. Сидіння, які можна повністю опустити, роблять автомобіль більш універсальним але звільняють додаткове місце для вантажу. Все це є суттєвим внеском в видатне положення “Grand Voyager” в сегменті авангардних автомобілів.

2007 рік: З КОМПАНІЇ “DAIMLER-CHRYSLER“ УТВОРИЛОСЯ ДВІ КОМПАНІЇ – “DAIMLER“ ТА “CHRYSLER“

В серпні 2007 року “DaimlerChrysler AG” розпадається на “Chrysler LLC” та “Daimler AG”. Американський інвестор Керберус купує загалом 80,1% “Chrysler LLC”. “Daimler AG” в Штутгарті отримує решту 19,9%. Обидві компанії погодилися на подальшу співпрацю. Також на німецькому ринку лишається “Chrysler Germany GmbH”, яка тісно співпрацює з банком “Mercedes-Benz” в питаннях лізингу та фінансування покупців автомобілів “Chrysler”, “Jeep” та “Dodge”.

“Chrysler Germany GmbH” підтримує новий “Chrysler LLC” в Оберн-Хілл, штат Мічиган, США, як компанію з великим потенціалом для славного майбутнього та чітким планом підкорити міжнародні ринки.

2008

Chrysler представляє новий Chrysler Grand Voyager, який змінює моделі Chrysler Voyager і Chrysler Grand Voyager. Автомобіль демонструє приголомшливі можливості трансформації салону і завойовує багато нагород.

2009

Компанія Chrysler утворює глобальний стратегічний альянс з Fiat, в його основі лежить традиційна для Chrysler культура інновацій - початок якої започаткував Уолтер П. Крайслер і сучасні технології Fiat. Новий альянс володіє ресурсами, технологіями та всесвітньою мережею дилерів і дистриб'юторів, усім необхідним для успішної конкуренції на світовому ринку.