Курс $ на 24.01.2019 USD/UAH = 24.0000
Переваги

Шановний Власник Chrysler / Jeep / Dodge

Шановний Власник Chrysler / Jeep / Dodge

АФ «Гранд Автомотів», генеральне представництво корпорації Крайслер Груп ЕлЕлСі в Україні, радо вітає Вас серед Клієнтів нашої мережі авторизованих сервісних центрів (СЦ). Ми високо цінуємо Вашу відданість бренду і офіційному обслуговуванню. Водночас ми хотіли би донести до Вас інформацію, яка, як ми сподіваємось, стане Вам в нагоді під час подальшого сервісного обслуговування в офіційній мережі і буде своєрідним путівником в царині після-продажного обслуговування.

ГУДВІЛ (Добра Воля). Авторизовані СЦ, як ніхто інший, зацікавлені в тому, щоб не залишати своїх Клієнтів наодинці з технічними проблемами, навіть якщо вони виникли після завершення дії гарантії. Залежно від типу несправності, пробігу і часу експлуатації, а також попередньої сервісної історії автомобіля, існують обставини, які в деяких випадках дозволяють авторизованому СЦ надати запит Виробнику з проханням часткової компенсації Власнику за послуги та / або запасні частини. Детальнішу інформацію запитуйте будь-ласка у Вашого авторизованого дилера.

Гарантія MOPAR. Якщо ж запасна частина була придбана в авторизованому СЦ за повну вартість, Ви отримуєте не лише гарантію відповідності придбаної деталі специфікаціям автомобіля і ринку загалом, але й гарантію якості MOPAR, що становить 20.000 км або один рік з моменту встановлення її в авторизованому СЦ.

MOPAR – єдиний авторизований Крайслер виробник і постачальник запасних частин.

Value Line – спеціальна лінія «Вел’ю Лайн», розроблена MOPAR як бюджетний варіант розхідних запасних частин. Особливістю V-line є те, що Власники автомобілів віком понад 2 роки можуть вибрати з/ч з тим експлуатаційним ресурсом, який відповідає витраченим коштам і намірам Власника. Наприклад, якщо середньорічний пробіг автомобіля незначний, Власник має альтернативу вибору між гальмівними колодками Mopar і Mopar V-line. Експлуатаційний ресурс останніх є дещо менший, однак і вартість нижча. Гарантія на з/ч Mopar V-line, за умови встановлення в авторизованому сервісному центрі, аналогічна гарантії на з/ч Mopar. Детальнішу інформацію запитуйте будь-ласка у Вашого авторизованого дилера.

Оптимальніший обсяг виконаних робіт. Авторизований СЦ також запропонує Вам розумний баланс між 1) Вашими очікуваннями, 2) обов’язковими сервісними діями, що підтримують безпеку і функціональність автомобіля, та 3) рекомендованими роботами, які можна виконати за бажанням або пізніше. Наприклад, якщо Власник бажає виконати лише заміну масла і фільтра, не висловлює жодних скарг, а СЦ під час базової перевірки основних систем автомобіля (безкоштовної для клієнта) не виявив несправностей, які впливають на безпеку, діагностика підвіски здійснюється лише за бажанням Власника.

Акції. Авторизовані СЦ також запропонують Вам різноманітні сервісні пропозиції, спрямовані на задоволення різнобічних потреб Клієнтів. Наприклад, роботи з шино-монтажу за середньо ринковими цінами з безкоштовним регулюванням розвалу сходження; безкоштовна перевірка стану технологічних рідин (щільність антифризу, вміст вологи в гальмівній рідині, стан рідини гідро-підсилювача і т.п.); пакетні ціни у випадку заміни не лише гальмівних колодок, але й дисків; перевірки 5-point Check Up в міжсезоння; безкоштовна діагностика під час продажу автомобіля наступному власнику та інше. В нашій мережі діє система знижок (CarMan&CarWomen, Чекова Книжка,) та інші, які передбачають тим більшу знижку, чим Клієнт лояльніший до офіційного сервісного обслуговування. Детальнішу інформацію щодо актуальних сервісних пропозицій запитуйте будь-ласка у Вашого авторизованого дилера.

ВІДКЛИКИ (RECALLS) і сервісні кампанії. Виробник через мережу авторизованих СЦ дбає про безпеку і надійність своїх автомобілів протягом їх усього життя, незважаючи на зміну власника. Тому, навіть після закінчення гарантії, для автомобіля час від часу можуть ставати актуальними сервісні кампанії Виробника. Переважно, вони передбачають безкоштовні для Власника модифікацію і покращення надійності існуючих систем автомобіля. Виробник також постійно інформує авторизовані СЦ щодо готових технічних рішень для робіт, які зазвичай здійснюються за кошт Власника. В результаті, їх виконання не потребує додаткового часу на діагностику і пошук причин несправності, тим самим заощаджуючи час і кошти Власника.

wiTECH – це нова багатокомпонентна система, яка дозволяє не лише оперативніше здійснювати діагностику електрообладнання, але й має значно вищий функціонал в порівнянні із системами попередніх поколінь. Система wiTECH, а отже, найефективніші діагностика та програмування, є доступною для Вас лише в авторизованих СЦ, так як налаштовується Виробником виключно для СЦ з офіційним дилерським кодом.

СЕРВІСНІ ПРОЦЕСИ. Ми добре розуміємо, що прозорість сервісних процесів абсолютно на всіх етапах – від телефонного дзвінка і до видачі автомобіля – є запорукою успішного ремонту і високого рівня задоволення Клієнта. Зокрема, до функціоналу Консультантів Сервісу наших СЦ обов’язково належить вияснити і занотувати суть Вашого звернення, запропонувати відповідне технічне рішення і аргументувати його Вам. Сервісна документація є дзеркалом всіх процесів і повинна чітко відображати те, які сервісні дії і чому були здійснені з Вашим автомобілем (правило 3С). Загалом вся взаємодія між суміжними відділами авторизованого СЦ та Клієнтом здійснюється за процедурами Крайслер MasterTech, що дає нам змогу застосовувати досвід сервісного обслуговування провідного світового автовиробника.

КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТОМ. Ми намагаємось почути думку кожного Клієнта, так як це є найголовнішим у визначенні пріоритетів нашої роботи. Тому, якщо відповідний менеджер звернеться до Вас з проханням наклеїти на акті виконаних робіт смайлик (Смайл-Система), що відображає Ваше враження від сервісу, або за певний час після обслуговування з Вами зв’яжеться менеджер по роботі з Клієнтами (Follow-Up), або Вам запропонують заповнити невелику анкету, будь-ласка приділіть свою увагу для відвертих і повних відповідей. Вони допоможуть нам краще дізнатись про Ваші очікування і адекватно відреагувати на різноманітні виклики з покращення рівня сервісного обслуговування.

Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами!